Jutsu klanowe
Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 0 Ranga:E Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 1pkt. chakry co rundę.
Genin - 55 robaków Chunin - 110 robaków Jounin - 190 robaków S-Jounin - 270 robaków Sanin - 380 robaków Legendarny Sanin - 700 Kage - 1200 robaków
Mushi Bunshin no Jutsu
Chakra: 400 x1 Ranga:D Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu
Chakra: 600 Ranga:B Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Mushi Dama
Chakra: 2000 Ranga:A Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.
Założyciel klanu: Kekkei Genkai:Przywoływanie robaków
|