Gaara - 2008-08-28 11:58:03

Jutsu klanowe

Mushi Yose no Jutsu
http://i30.tinypic.com/4fdox.jpg
Chakra: 0
Ranga:E
Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 1pkt. chakry co rundę.

Genin - 55 robaków
Chunin - 110 robaków
Jounin - 190 robaków
S-Jounin - 270 robaków
Sanin - 380 robaków
Legendarny Sanin - 700
Kage - 1200 robaków

Mushi Bunshin no Jutsu
http://i31.tinypic.com/6r0cx3.jpg
Chakra: 400 x1
Ranga:D
Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.

Mushi Kabe no Jutsu
http://i27.tinypic.com/2i08x8i.jpg
Chakra: 600
Ranga:B
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.

Mushi Dama
http://i31.tinypic.com/o0v32g.jpg
Chakra: 2000
Ranga:A
Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.

Założyciel klanu:
Kekkei Genkai:Przywoływanie robaków

www.lpruni48.pun.pl www.f1speed.pun.pl www.xxhogwartxx.pun.pl www.bramkarstwo.pun.pl www.zabanet.pun.pl